Hur funkar din omnichannel strategi för dina kunder?

iVend Retails resurscenter har fullt med verktyg för att kunna bygga en omnichannel strategi som verkligen fungerar. Bläddra ner för att veta mer!

Omnichannel eller omnikanal är att sätta kunden i fokus och erbjuda verktyg som kunden behöver för att kunna handla varsomhelst och hursomhelst . Det handlar om att koppla samman system så att kunden får en sömlös shoppingupplevelse var de än handlar och hur man än kommunicerar med dem.

 

infoiconINFOGRAPHICOmnichannel

Hur er omnichannel strategi kan bidra till långsiktig kundlojalitet

Premieras era  kunder både online och i fysiska butiker? 1 av 5 kunder tycker att lojalitetsprogram idag inte håller måttet när de olika köpkanalerna inte länkas. Ta del av inblickar från 1000 konsumenter på 5 europeiska marknader genom att ladda ner denna infographic från ivend retail. Den avslöjar att integration mellan den digitala och fysiska handeln kan ta bort dessa hinder.

 

 

video iconVIDEOOmnichannel

Hur kommer det sig att kunder köper från vissa butiker?

Titta på vårt webinar, i samarbete med British Retail Consortium (BRC) och Retail Connections, för att få värdefulla inblickat i hur kunderna tänker. Att börja arbeta med ett gemensamt lager och att ha en enda vy av kunderna ökar försäljningen i butik.

 

 

video iconVIDEOOmnichannel

Video om omnichannel

Sömlösa integrationer mellan olika kanaler är viktiga ingredienser för att kunna leverera en högteknologisk shoppingupplevelse för kunderna. Titta på videon för att få en inblick i hur kundernas köpbeteende har förändrats för att hitta och köpa produkter idag genom e-handel, sociala medier, telefoner med mera. Videon ger även en inblick i hur ivend retails lösningar kan göra det enklare för detaljhandlare att knyta ihop säcken.

 

 

 

report icon

RAPPORTOmnichannel

Omni utmaningen: Varför försvinner kundkopplingen i fysiska butiker?

En kund kommer in i butiken… och personalen vet ingenting om dem. Detta är i alla fall vad kunderna tror. Ladda ner vår exklusiva rapport (En undersökning från ivend retail av 1000 konsumenter på 5 europeiska marknader) som visar att den fysiska butiken är den svagaste länken i en omnichannel strategi.

 

ebook iconE-BOK

OmnichannelBörja arbeta med ett gemensamt lager för alla kanaler.

Att leverera vad kunderna förväntar sig börjar med effektiv lagerhantering. Ladda ner vår E-bok för att upptäcka hur du kan minska lagerkostnaderna och lagernivåerna genom att börja arbeta med ett enda gemensamt lager för alla kanaler.

 

 Klicka i valfri ruta/rutor för att få tillgång till den information du önskar